OBS! Dette er IKKE fortsettelsen…

…Eg er like spent som dere på øyvind sin fortsettele av «hva med barna». Trur han tenker ut noke stort, for han grubler mykje åleine for tida… Men dette er litt andre ting frå dei tre (hjelp! tiå går fort) siste vekene! Dei minste har vore litt sjuke, men er friske og pigge igjen!Me måtte ha møte heime den søndagen, men det gjekk jo fint med Simeon til å lede og velge sanger, inga-Lill til å be, og Mathias mjølhus til å tale:-) greit med møter på ikirken.no! Ellers har eg ikkje hatt særlig tid til å sy. Fekk gjort ferdig ein kjole eg begynte på i Norge. Tingtartid! Eg og Øyvind har hatt to veker med swahili undervisning! Øyvind er kjempe flink og flittig! Eg har litt å gå på der. Vente fremdeles på åpenberingen fra åven;-)Bildene seier det meste frå dei siste vekene. Nå er det høstferie og eg Må bare nevna at me har besøk av familien Dyngeland!=FANTASTISK! Tidlig i morgon reiser me samen på safari i to dager før dei sette nasen mot Tanzania og Stensland, og me him igjen. Sååå kjekt med besøk! Å sååå kjekt med pakker og gaver frå både dei og frå Mor! TUSEN TAKK!


Legg igjen en kommentar