sånn går nu dagan

Da prøver vi oss igjen! Det er over en uke siden sist, men kommer ikke på veldig mye som har skjedd. Det største er vel at tour de ncs startet på lørdag. Litt problematisk start for noen, men det kommer flere etapper, så det er bare å trene!! Ellers har vi hatt Baby bible class hos oss denne gangen. Kjenner at jeg angrer at jeg ikke fulgte bedre med i engelsktimene, men håper det kommer! Vi har det bra og er friske. Det vil si.. øyvind har fått flis.. I tommelen..:-) Du vet kanskje at når du handler roser i Norge så er det stor sannsynlighet for at de kommer fra Kenya!? De fleste produseres i Naiwasha, men også noe her i Nairobi. Det som er gøy med det er at det er enkelt å få tak i, og utrolig billig! 12 roser koster ca 10 kroner! Derfor kan vi pynte opp litt hjemme! Ellers har det blitt litt sying på meg. Er veldig glad for at han Singer er med! Kjekt å lære seg nye ting, og så har jeg tid til det! I dag har vi vært på bønnemøte. Det er hver torsdag, og er rundt om i husene her. Det er veldig godt å få samles å be. Jeg synes det er nydelig når noen av barna, helt ned i 5 år frimodig har noen de vil be for! Jeg tenker at de er heldige de som er på deres bønneliste, for de blir aldri glemt! Så da kan store ting skje!

2 kommentarer

  1. Ser ut som dokk kose dokk utrolig mye, blei littegranna misunnelige her eg sitte i pissregnet…..Høsten e komt for fullt!!! Nyt dagane og sy masse 😉

  2. Så kjekt å sjå bilder! Me huske på dokk og glede oss øve at det går bra me dokk. Bortsett ifrå fliså. Trur nok det e så dagligdags her i huset at det ikkje telle 😉 glede meg te å følga med videre!

Legg igjen en kommentar